piątek, 16 sierpnia 2013

autumn

mimo, iż jest jeszcze lato, ja zawsze o tej porze myślę już o tym, co będę nosić na jesieni. na 100% będzie to trencz ze Stradivariusa, myślę też o kupnie czarnej ramoneski. Na pewno sportowe buty. Może kupię też workery i nowe conversy. a teraz zdjęcia - mix inspiracji na jesień :)


Na pewno z chęcią będziemy nosić grube bluzy  i swetry. 

bluza - misbhv

bluza - misbhv
kurtka - h&m

Jesienią warto zainwestować również w ciepłą kurtkę ;) Ja, tak jak wcześniej wspomniałam, będę nosić trencz, a być może kupię jakąś ramoneskę ( z tym jest problem, bo niewiele mi się podoba, a jak się jakaś spodoba, to jej cena jest kosmiczna). 
kurtka - misbhv

kurtka - misbhv

h&m

h&m

h&m

h&m
Buty. Bardzo ważna część stroju. Buty muszą być wygodne, ciepłe i nieprzemakalne. Późną jesienią możemy nosić kalosze. Ja grzeczny trencz będę łączyć z martensami. Wyobraźcie sobie krótki płaszcz, cienkie czarne rajstopy i martensy? Juź chcę jesień!
kalosze - Hunter

dr. martens

dr. martens

dr. martens
new balance

deezee 
xti ouedji via sarenza
dr. martens via sarenza
ash via sarenza 
melvin & hamilton 
timberland
timberland
love moschino
converse
I na koniec najlepszy dodatek. Czapki beanie. Niektórzy mówią na osoby noszące te czapki 'hipsterzy', ale jeżeli kupimy czapkę z oryginalnym napisem, będzie ciekawiej. 
comme des fuckdown 
ReBell

ReBell
boy london





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz